Vuxen.

Ja, bloggen har blivit lite sidosatt.
Jobbet är mitt liv känns det som just nu, jag har iförsig haft en dag ledigt nu men det finns så mkt annat jag har fått prioritera tyvärr.
Jag har städat idag, mitt rum var ett bombnedslag.
Sen kom mofar hem från sjukhuset så det va lite fix med det.
Sola gjorde jag i en halvtimme, sen låg jag och kokade i svett så det blev inomhus. Jag fixar inte att sola om det inte är vid havet...
Nu är det en vecka tills jag kommer få träffa älsklingen, jag saknar honom så grymt mkt. Så nästa helg kommer han hit sen så är jag med honom på obestämd tid, ÄNTLIGEN!

Jag har sökt massa jobb, kollar lägenheter också och hoppas att jag har turen på min sida.
Just nu ser det en aning skuggigt ut. Men men.
Jag känner för att ha lite ledigt med men pengarna behövs och ja, jag vill kunna komma neråt Halland så jag kan vara hos N.

Annars saknar jag vännerna, man träffas inte så ofta nu. Det finns flera jag inte kommer träffa på lääänge, surt.
Det kommer aldrig bli samma sak igen.

Vad ska jag säga mer? Jaa...
Jag venne. Jag spänar vidare om min planering framöver sådär i tystnad.

Det som ska komma är;
Kräftskiva
Bröllop med Silje
Jobb
Lägenhet
Starta eget
m.m

Detta kan bli spännande...

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0