Att köpa badkläder i december.

Det är tamifan omöjligt typ.
Man kan ju inte välja och vraka iallafall.
Jag fick köpa ett par shorts,
på barnavdelningen...
Kul men badvänligt.

Jobbade några timmar på Fröken Kreativ idag med.
Kulkul.
Det blir mer jobb framöver.
Någon dag ska jag "ha hand om" butiken med.
Scary.
Fattar inte hur de vågar heller...



Kan inte släppa mörkret och musiken.
Kan inte släppa tankarna för vad som komma skall.
Människor försvinner,
människor förändras,
så även jag.
Jag ocrkar inte och vill inte.

Vill bara att min extrafamilj ska komma hem.
Vill slippa vara ensam.
Mamma ?


Om allt lämnar mig nu...
Och alla de drömmar vi drömt,
de finns kvar men vi kan inte längre ljuga.
Du ropar och jag hör din röst.
Det blir tyst och jag saknar tröst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0