Jag kan inte säga R.

Ja, man är nästan i Danmark.
Det hörs ju klart och tydligt, vart ma än går så är det folk som har ett talfel.
Har Halmstabor en bokstav mindre i alfabetet?
Hitta era R hörrni!
Risotto.
Rabarber.
Den spanska räven raskar över isen.
Punkt slut.

Ännu en helg med jobb, det känns inte alls som helg.
Fortfarabde ont i halsen, det går upp och ner.
Men men, det gör inte så mkt.
Fame, I'm gonna live forever!

Kollade precia på ett bildspel från våra lärare på gymnasiet,
shit vad depp det blev.
Massa minnen och man saknar det, det gör man faktiskt.
Det finns så många man vill träffa.

Just nu vill jag få ner möbler så jag kan fixa min lägenhet men det blir nog på fredag.
Mammi var inte riktigt kry så hon orkade inte.


Nu är jag pissetrött.
Hades ligger på min mage och spinner, myse.
Natti natti, sussa sött!
Ciao!


"Han ljuger, vi har aldrig varit på High Chaparall!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0