Robin Hood och snön faller ner över stan,

frostkall vintermorgon.
Allting är precis som det ska,
när julen kommer till stan.

Fast allt är ju inte som det ska.
Men ändå.

Har precis klämt i mig kyckling med grönpeppersås, Martina är grym på att laga mat.
Annelie, the ganster var här med.
Spelade Wii- Rayman och Fitness.
Skojjs skojjs *klappar händerna*

Snart är det jobbdags.
Människor försvinner, det gör de alltid. Men det är ändå skumt.
Är iallafall stolt över jobbet.
Vi hjälper de som behöver det!
Typ Robin Hood.

I helgen blir de slappe, ska bara jobba 3 timmar på Fröken Kreativ.
Skönt för jag är så jävla bajstrött.
Jag är verkligen inte van av att vakna av småbarn.
Fast Neo är världens gulligaste.
När han skulle gå till dagis imorse så ville han väcka mig men fick inte för Martina, då blev han lite ledsen i ögat.
Sen vinkade han lite och jag somnade om.
Myse.


Yeye, jag får väl städa undan lite här innan de kommer tillbaka från hämtningen från dagis.
Herrå!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja hon e grym på att laga mat... haha jag stack efter dagiset men vi ses om ca 15min... pussilipuss

DATUM: 2008-12-04 KLOCKSLAG 15:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0