Wonderful world!

Åh.
Ja, vad ska man säga :)
Det finns inte så mkt, det är ganska mkt i huvudet...
Samtidigt som det är mkt så är det inte alls mkt.
Det är helt klart.
Solklart.
Åh :)

Jaja, imorgon är det nyårsafton.
Mamma fyller år och alla festar fast jag ska jobba.
Yeahy!
Fast får väl se vart man tar vägen när man har slutat... Hinner väl någonstans till 12-slaget.
Jag vill en timme bort :)

Den 2 åker jag till Ulricehamn, där stannar jag typ bara ett dyng för jag måste ner igen på lördagen... :)
5 är sista jobbdagen, LITE sorgligt ju... Jag vill fortsätta vara med Martina och Annelie och våra brukare. Sötnosar.
Men men, jag kommer väl ngn dag då och då.
7 januari blir det systemet, hähä.
Coolt.
Eller inte...


Nu ska jag till Martina och kolla på sista säsongen med SATC ;) Keeeenon !
Ciao ciao !

Kommentarer
Postat av: Angie

men du, det är nog ngt du ska berätta för mig :) call me!

DATUM: 2008-12-30 KLOCKSLAG 19:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0