Inget bloggvärde alls?

Jadu.
Egentligen, varför bloggar man?
Jo man har mycket att skriva och man orkar inte sätta sig ner med skrivmaskinen, slå lite och få fram en hel roman.
Min roman finns mellan raderna, ser du dem ?

Ibland blir det bara för mycket tankar, så är det.
Så nu sitter jag här igen och skriver ett inlägg som egentligen inte har något värde alls.
För dig.

Jag har startat minst 5 olika bloggar och varenda en har jag dumpat.
Vi passade helt enkelt inte ihop.
Nuså har jag börjat skriva igen.
SYnd bara att man inte får skriva om vad som helt. Mein mein.

Så det jag ville komma fram till var; Om du inte finner något värde i att läsa bloggar. Klicka inte på länkar eller gå in på någon bloggsida.
That's it :)
Men om du gillar att läsa om mer än "dagens outfit" eller vad jag har ätit så scrolla ner vettja.
Dagens inlägg är en aning tafatta, idag är dagen det liksom hela jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0