Kopiera en kändis vettja!

Du är ju ingen egen person, du är inte unik.
Du kan lika gärna gå in på en sida här på internet och kopiera en kändis.
Varför inte?

NOT!
Hallå, det här känner jag är hemskt.
Varför ska man köpa precis samma kläder som en kändis och varför kan man inte bara få ha det man vill själv?
Om jag hade kunnat så hade jag gått i mjukisbyxor hela dagarna.
Det är ju underbart!
Visst, inte så glamoröst men vem bryr sig?
Om inte jag gör det så, ingen.
Och om någon skulle påpeka det så är väl den personen i hög grad avundsjuk på min gosiga stil.
Ja men kopiera den då.
Bekvämlighet framför allt!

Eller vad säger ni?
Ska alla bli en Madonna/SATC/Beckham- kopia?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0