Matrioshki.

Ett liv av våldtäkt, misshandel, mord och olycka.
Flickorna som lever i fattigdom blir lovade guld och gröna skogar.
De blir en grupp flickor i e dansgrupp, de kommer leva glamoröst.
Vem skulle inte tacka ja till det?
Från dans till prostitution.

Det är 2000-talets slaveri.

Människor som köps för att fläkas ut totalt.
De har inget val, mer än pest eller kolera.

Polisen eller myndigheterna gör ingenting.
Det får inget stopp.


Jag blir för varje dag mer och mer skeptisk till mänskligheten.
Depressioner, mord, hat, tårar.
Det är inte konstigt att man frågar sig varför man ska leva?
Vilken tur man har som bor i ett land som Sverige, vilket tur att jag är född som jag är.
Det är svårt att få in, alla har det inte lika bra som jag.
MEN, varför?
Varför ska jag få ha det så bra när andra lider?
Jag är i vissa fall en hemskare människa än många andra men ändå går jag här.
Säker, visslande och drar in pengar som jag sen ska slänga ut på... ingenting.
Jag FÅR panik.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0