Scout.

Så var ännu en jobbdag över.
Snart ska jag iväg till lasarettet med mor, bror och kusin för att hälsa på moffa.
Sen blir det att åka till Apelhult, spacecamp, och checka läget där.
Snacka om att jag är lägersugen!
Fan, jag vill också vara med!
Scouterna, det får bli sen det när jag har "stadgat" mig...
Ska bara hitta vart, haha.

Annars är värmen grymt skön, synd att man inte kan ligga ute o njuta av den.
På jobbet är värmen olidlig men jaja, det funkar la. Det är bara de att alla gamla ligger inne och försöker få luft när det är såhär så finns nada att göra, så seeeegt.

Det får bli ett dopp i Åsunden sen, så skönt! Varmare än det va i havet iaf ;)

CYA :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0