Går hackspätten på droger?

Liksom, borde inte hackspättar ha väääldigt ont i huvudet.
Det är sjukt hur mycket det måste skaka om.
De går säkert på droger.
Eller åtminstone massa Ipren, Ibumetin eller Alvedon.
Heeelt sjukt.
Snacka om att tappa hjärnceller.
Dessutom, de kan sitta och banka huvudet i ett träd sen strax efter flyger den iväg som ingenting.
Ja, jag säger då det.
Världen är full av konstiga saker.


Men ja, klockan är alldeles för mycket. Ämelie ligger och snarkar och jag har ont i halsen.
Jag får inte bli sjuk för jag måste jobba i helgen.
Jobbet är underbart, shit vad jag trivs.
Men idag var tårarna inte långt borta...
På mötet så berättade chefen att tjänsten jag går på, som är ett vikariat, ska tillsättas med en tjej från Hyltebruk.
Mina jobbarkompisar bara kollade på mig och brast ut i;
-Nasse...
(Ja, det är jag som är Nasse, tydligen är jag liten och rädd... Enligt någon har jag också kommit in med en rosarandig baddräkt men det har jag inget minne av...)
Jag tycker om jobbet och jobbarkompisarna så mycket och jag vill verkligen inte sluta.
Det är sjukt jobbigt.
Nu när man väl har kommit in här så måste man kanske flyga sin kos.
Känns inte så kul, inte det minsta faktiskt.
Jävligt jobbigt.



Imorgon blir det iaf skogen - mamma, bror och pappa.
Så skönt.
Komma hem och krama mamma och prata massa.
Smä saknar man med.

Yeye, godnatt folk's. That's all for today.
Hejdårå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0