Jag tror på öde, migsjälv & karma i nuet.

Ja, så var man hemma hos mammi.
Det är så himla skönt, fast stressigt.
Man kommer hm då och då och man märker attdet händer saker.
Tiden står faktiskt inte still, även om jag inte är där.
Min lillebror är fortfarande Stora lillebror men han har även skjutit ett vildsvin.
Det var jättesött.
Pappa har joinat mitt och farfars team genom att bli glutenallergiker.
Mamma, har fått nya möbler och massa annat nytt.
Farmor är bättre.
Folk är inte där de brukar vara.
Men vart är jag?
Hmm.

I alla fall.
När jag var påväg hem genom de mörka skogarna fick jag ett sms.
Kort och gott ska jag jobba lite extra på "Fröken Kreativ" i Halmstad.
Så himla kul.
När man talar om trollet typ.
(Alltså inte den som smset kom ifrån utan 'ämnet')
Jag sa till Mämmelie innan jag åkte att jag ville jobba som florist och att jag saknar julen o en butik.
YES.
Ja !!!
Jag tror på karma i nuet, att det man gör speglar vad som händer längre fram.
Även ödet, delvis.
Om man verkligen kämpar så kommer man dit man vill.

Nu är bara frågetecknet vart jag ska bo.
Ska jag ringa om lägenheten tycker ni ?
Det är svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0