Jävla mig.

Jävla allt.
Klockan var 07.00 och jag vaknade. Visste det var tack vare en väckarklocka på en jävla mobil.
Men jag var tvungen att vakna ?!
Fan då.
Jag brukar inte gå upp före 12 någon dag, så sitter man nu här helt ensammen och ser massa grå moln utanför fönstret.
Jag slår vad om att jag kommer få parkeringsböter med. Jävla mig.

Måndag, hur kul kan det vara ?
Rix Fm på tv och det pratas om bloggar, jävligt kul.
Synd att man inte satsade på bloggen så kunde man kanske vart med i bloggSM ! Hade vart lite kul.

Dagens bra är ändå att man får jobba i 10 timmar, kosingkosing.

Föresten, jävla hals. Den är värst.

Men chaaa, over and out Folks !
Jävlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0