Långa nätter.

Där sitter jag
för att bara var utan att förklara,
varför kärleken tar skada.




Så många långa nätter och dagar,
jag längtar bort ifrån denna kyla.
Är det långa nätters fara,
att se det man vill se och vara den man vill vara.

Även om ljuset når mig långt in i rummet så blir allt långa nätter.
För  jag sitter kvar här.
Om jag behöver förklara den skugga som ligger i tiden.
Förstör inga minnen, du vill inte se mig såhär.
"Du är så grymt söt"...

Jag har tänkt men aldrig fått tala,
så feg att jag viskar.

Kommentarer
Postat av: Hemlig!

Hej Du kan lätt lista ut vem jag e! Du kan ringa mig eller något så vi kan prata sötnosen! Jag gråtter inombords hela tiden ska jag lova dig... hade skitsvårt att sova i natt och lär inte bli bättre...



I MISS YOU SO! <3 finns kvar av full kärlek!

DATUM: 2008-11-24 KLOCKSLAG 20:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0