Nej jag vill inte ha sex med dig.

För jag har ont i halsen.
Väldigt ont.

Ska på en kurs med jobbet snart.
Anniiiiiiiez kommer och hämtar mig så ska vi åka till Vallås.
Vart det nu ligger ? ...
Jag med mitt lokalsinne. Eller jo, lokalsinne har jag typ, nästan, kanske...eller ?
Aja, whatever, det fixar sig.
Orkar inte med kurs i 5 timmar bara, jag vill hemhemhem.

Chefen ringde dock nyss. Hon sa att jag eventuellt kunde få lite förlängt.
Man kan väl ändå hoppas på att jag får jobba meeeeer !.
Jag vill, jag vill, jag vill...


Mamma ringde och väckte mig innan, fast det var på min begäran.
Jag har ju en förmåga att sova bort hela dagen.
Iaf, så diskuterade vi en lägenhet. En 2:a för 4 i månaden.
Jag vill verkligen ha men eftersom jag inte har fast jobb så blir det jävligt jobbigt, och kan bli knapert, framöver.
Det beror ju på.
Ska skriva in mig hos bemanningsenheten i Halmstad tänkte jag...
Yeye.
Dags att klä på sig för snart kommer skjutsen min.
Hejdårå! :)

Kommentarer
Postat av: Angie

hoppas du överlever kursen så du får komma hem :)

take care darlito*

DATUM: 2008-11-26 KLOCKSLAG 12:28:02
BLOGG: http://eutuxia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0