Running out of air.

Tisdag.
På-tisda-på-tisda-på-tisda...
Idag blir det jobb som vanligt, den här veckan har jag ju typ inte ledigt någonting. Varannan vecka är det fullt ös som gäller men ja, det kanskeär bra just nu. Man får lite annat att tänka på.

Jag vaknade hyffsat sent idag. Igår vaknade jag vid 7 och kunde inte för mitt liv somna om, så jävla drygt.
Nu gick jag upp typ halv 11 och duschade, gottigotti!
Föresten, först vaknade jag av att ngn ringde mig.
08:20 - Ämelie.
-Ah hej.. ?
- degtrohyukyjhtgre...
Hon ville nog inte prata. Jaja, godmorgon.

Är så sugen på karaoke eller singstar.
Såg precis en reklam om "Lips" - sladdlösa microfoner.
Åh vad jag vill ha ett playstation.
Åh vad jag vill ha en bra kamera så man kan gå ut och ta bilder igen.
Åh vad jag vill ha en ragdollkatt eller en liten hund.
Åh vad jag vill åka till Dominikanska NU !
Åh vad jag vill ha något.
Running out of air.

Jag måste åka till Maxi eller ngt och köpa ngt att äta, finns inget här...
OCh så ska jag gå ut och röka. Det ska jag banne mig göra.
Bara för att.

Jag vill åka hem mon men har förflyttningsteknik så blir inte förrän senare.
Men men, hejdårå !
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0