Världens mest uttjatade fras!?

Vem har det bästa jobbet ?
JAG JAG JAG !
Jag börjar inte förrän 15.30, vilket betyder att jag kan sova till klockan 14 och sen bara dra på mig kläder, äta lite och sen åka.
Om jag har tur får jag åka sexy Volvo också. Jobbarkompisarna cruisar genom stan med en kväkanda anka - tutan är trasig. Lite sött, faktiskt.
Sen på jobbet är det myse att åka runt till människor. Hemtjänsten är grejen!
Visst, det är ett jävla ansvar och damn you om du inte tar det på allvar.
Tänk dig själv när du blir gammal... mhm.




Sen på tal om jobb.
Jag klarar inte att att träffa massa människor från då.
Den frågan man får från varenda en är;
-Vad gör du nu då ?
- Jaa, jobbar inom hemtjänsten.
- Jaha, jobbar du inte som florist?
- ...eh, nej.

Förlåt men jag är allergisk mot det. Det är inte vad jag vill göra just nu.
Tankarna går till att uybilda sig till undersköterska och sen efter några år kan jag öppna min gena blomsterbutik som jag alltid har velat. Ska bara ta tag i företagsekonomin med.. Hrm*

Eller en annan fras;
- Hej, hur är läget`?
 - Jo det är bra...
Samtidigt som jag har börjat svara på frågan går personen, vars fråga jag sla svara på, iväg.
Ursäkta?
Men ställde du inte en fråga?!
Om du inte vill ha svar så fråga för fan inte.
Tack :)

Nu ska jag dricka mer honungsvatten. Kolla på en nerladdad film och tycka synd om migsjälv.
(Saknar dig mami)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0