20 år idag!

Äntligen slipper man tonåren, haha.
Lättande och tyngande.
Nu ska finnar bytas mot åderbrock och bokmärken mot räkningar.
;D
Ne det känns underbart! Väldigt bra.
Jag måste bara komma på något kul att göra denna dag.
Det blir självklart glasbanken, ska köpa mitt favorit rosévin.
GOTTI GOTTI!
Sen ska jag köra massa fyrhjuling, stimma runt och bara va.
Firandet tar vi lite i helgen, sen blir det nog lite längre fram med ett redigt kalas ;)
Eller vad säger ni?

WOHOO, 20 !
Grymt ju.
Jag blir faktiskt äldre.
En kompis sa att jag aldrig kommer vara äldre än 17.
Det kan du stoppa upp någonstans ;)
Han kommer alltid vara ett år yngre så ja ! Haha!
Shit, ja... Jag är glad.
Började nästan gråta när en kompis ringde och sjöng för mig nu 00.00.
Känsligt det därnga.
En saknas men jag fick sms och gissa om jag blev glad, där föll tårarna pladask.
Usch ja :D
Tack för gratulationerna mina vänner!
Det är ni som gör mina dagar!





Kan man sakna någon så att det gör ont?

Kommentarer
Postat av: Annelie

Grattis min älskling på fördelsedagen 20år... systemet kallar=) ringer sedan.. pussilipuss

DATUM: 2009-01-07 KLOCKSLAG 09:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0