El Shopa shopa!

Efter 3 timmars sömn så fick man gå upp och köra pappa till jobbet.
Jag var tvungen att ha hans bil eftersom Tord är i Halmstad, fastfrusen. Kul.

Haha, måste ju nämna mitt telefonsamtal inatt.
Extramamma ringde och var rädd.
Hon satt vak hos en brukare inatt.
Hos denna brukaren brukar man höra konstiga ljud, människor som går i dörrar som inte finns, steg och annat skumt.
Så inatt, när extramamma satt där själv gick radion igång rätt som det var.
Då ringde hon mig och lät väldigt ynkligt. Stackarn.
Jag hade aldrig satt mig i det huset, helt ensam, hela natten...
Fy.
Stackars mammi.

Aja, idag åkte jag till Husqvarna och hämta bror.
Sen blev det A6 och massa shopping.
Massa möbler och saker till lägenheten.
Shit vad dyrt det blev.
Jag får tugga på pinnar resten av mitt liv, typ nästan.

Sen köpte jag två till skivor med singstar, Likeylikey!

Imorgon funderar jag på förfest med ihopsättning av möbler, singstar och vinpimpling ;)
Ni må tro att jag var på systemet idag igen. Moahaha.
Det blir iaf Halmstad imorn igen. Känns bra att komma hem!
Borta bra men hemma bäst.
Halmstad är mitt hem nu.


Sen så har jag fått mer jobb. Chefen tyckte synd om mig att jag skulle sitta och vara arbetslös ;)
Söta lille chefen ju!



Skönt att få kontakt med andra sidan jorden, skönt att slippe känna sig ensammen här i snön.
Saknaden försvinner inte. Noway!




Nu ska jag umgås med min riktiga mamma, det är ju inte ofta man är här hemma hos henne.
*Kram på dig!*(Jag vet att du läser det här, snokare...)


Ciao!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Snygg sida... behövdes ruggas upp efter en del uppdateringar hihi puss...

DATUM: 2009-01-09 KLOCKSLAG 14:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0