Ett nytt år och nya möjligheter!

Jag känner mig helt hemma i Halmstad.
Nu är det underbart.
Jag har nya underbara vänner och har hittat en konstig fisk.
Han är underbar!
Åh, livet är kanon ibland!

Igår var det dans och dricka med goa människor. Det va super!
Det va klockrent möte på B&B, moahaha!
Shit, vad kul det var! Tack så mkt för allt!!! <3

Nyårsafton var mys, bada i tunna, röka cigarr och allt.
Mysa i allmänhet.

Jobbet är snart slut och jag kommer sakna min störda jobbarkompisar, åkande med Tord och sexyvolvo och ja, allt.
Det är lite sorgligt. Ganska mycket...
(Annelieeee, hej gumsan! Du är kulig!)
Men men,  alla är ju kvar här och jag försvinner inte.
Nu kommer jag ju ha massa tid att åka runt och träffa folk och fixa med lägenheten.

20 fyller man snart med, det känns lite tufft.
Systemet! Wöy!
Fast det jobbiga är att snyggingen är i Thailand.
Det var dålig planering men det är lugnt, jag överlever nog, kanske... hah.

Planering utav födelsedag går inte bra alls.
Första var tanken en fest men det känns så avlägset.
Kanske blir spa eller något annat istället :)




ÅH, SÖTNOSEN - Du är så himla konstig, tycker om dig!

Kommentarer
Postat av: ELIN - DIZZYLICIOUS.BLOGG.SE

20 år - det var tider det haha! :)

DATUM: 2009-01-04 KLOCKSLAG 18:22:12
BLOGG: http://dizzylicious.blogg.se/
Postat av: annelie

söt...tycker om dej.....

DATUM: 2009-01-04 KLOCKSLAG 20:51:25
Postat av: Angie

tack bejbi, jag tycker om dig med ;)

DATUM: 2009-01-05 KLOCKSLAG 00:55:41
BLOGG: http://eutuxia.blogg.se/
Postat av: Fia

Kikar in och säger hej!

Ha en bra dag!

Kram Fiffi

DATUM: 2009-01-06 KLOCKSLAG 11:06:53
BLOGG: http://fiafiff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0