Everybody loves B&B.

Silje min norska jente är på besök.
Min SillyBilly!!!
Vi har inte träffats på "riktigt" sen i augusti.

Igår var det först shopping, alldeles för mycket enligt mig men det får väl gå då.
Sen blev det förfest med extramamman, Annelie, Peter & Hades.
Twister, Donken och vin var en stor del av kvällen.
Sen var det utgång, B&B som vanligt.
Shakea lite.
Träffade Ejmil, ett kärt återseende och lite stolt över att man känner någon här nere, haha.
Sen drog Tiger och Kanin hem, Silly och Nasse satte sig vid ett bord och drack massa vatten.
Träffade Daniel och Jonas.
Trevligt trevligt.
Vi var rätt sega så det blev ingen efterfest men det funkade utan porr, haha.
Lite roligt.
B&B är numera magpirr och hjärtklappning för mig.
"Man kan inte träffa vettiga killar på B&B"
Yeahright, jag hittade min fisk där så shut up Mämmelie ;)
Everybody loves B&B.
Sen så var det ju vi som fick upp folket på dansglovet så ja, vad ska man säga.
Det är ett bra hangout det där.
Faktiskt, trots mina fördomar.
Äcklon finns ju överallt så det spelar ingen roll vart man i världen vänder.

3 dagar kvar av saknad.
I'm still counting.
Kommer inte släppa din hand för en sekund.
blubb blubb

Vi har kollat på två filmer idag;
My blueberry nights
Everybody loves Mandy Lane

Både filmerna överraskade, särskilt den senaste.
Rekomenderar också den sistnämnda. Hemsk.
Imorgon åker Silly hem och kvar blir jag med ensamheten och disken.
Jag saknar Tylö och mina sweetnosar.

Nu blir det ytterligare en film, Caramel.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Angie

Mandy Lane är verkligen kass :p

DATUM: 2009-01-18 KLOCKSLAG 21:20:28
BLOGG: http://eutuxia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0