Fyller halv 40!

Sjukt trött.
Att bli 20 tar ut sin rätt må jag säga, haha.
Jag är ju faktiskt snart 40...
Jag har haft en underbar dag!
Började med frukost på sängen såklart.
Sedan tog jag och bror på oss riktigt med kläder, stack ner till sjön och körde omkring med fyrhjuling och pulka,
så jävla kul! Grymt kul... shit!
Sedan var det hem, fixa lite.. Sen kom pappa med bilen och jag stack till systemet för att göra det man ska göra när man fyller 20.
Det blev en bag in box, Baileys och två cider.
Mer blire imon ;) de hade inte mitt favoritvin i stan så det blir på A6. Heh.
Efter bolaget blev det kinamat och mys.
Presenterna efter det, jag fick en dammsugare och ett playstation2 med ABBAsingstar.
Kanonpresenter!
Nu ligger man i sängen helt dåsig.
Funderar över allt och inget.
Saknaden släpper aldrig och det är grymt jobbigt.
Det känns som det är en evighet till den 22... Crap.
Söv ner mig eller stryp mig långsamt.

Pratade med chefen idag.
Jag ska få gå bredvid på ett annat ställe nu så jag går nog inte arbetslös jag. Det känns ju bra det fast jag hade velat ha ledigt nu faktiskt... Jag r helt slut och har en lägenhet som ser värre ut än Hultsfredsfestivalen. Usch.

Jaja, sluta pladdra.
Jag måste bara säga att jag saknar mina vänner och jag hade tänkt besöka er nu nästa vecka men Tord sviker.
Miss you!






(KOM HEM J.)

Kommentarer
Postat av: Annelie

wow singstar.. hahha de är kuligt hahaha

DATUM: 2009-01-08 KLOCKSLAG 09:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0