Klockan bara går.

Ja vad ska man säga?
Jag somnade vid halv 11, vaknade 12 och sen dess har jag inte sovit en blund.
Jag har försökt med allt, musik, bok, film, te...
Jag har iaf hunnit duscha i lugn och ro, tagit upp räkor.
Det blir lyx till frukost idag.
Frågan är om man ska koka ägg med?
Mumma.
Jag lär ju vara nästintill död sen när jag jobbat.
Börjar 7 så det är ju inte så många timmar kvar.
Första dagen på nytt jobb, grattis till mig.

Jag vet inte vad jag ska göra nu.
Alla andra i huset sover ju så man kan inte ha på massa musik och städa går heller inte an.
Yeye.
Jag får väl lägga all min kärlek på räkorna.

Ciao och godmorgon!

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Åh jag avskyr när man inte kan somna, haha..

DATUM: 2009-01-14 KLOCKSLAG 05:24:46
BLOGG: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: Annelie

Gumman då... var du nervös för jobbet eller ayy jacob inte är hemma?? hihi snuttan går de bra på jobbet?? pussar

DATUM: 2009-01-14 KLOCKSLAG 09:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0