My will to survive.

Sitter i skrivandets stund och lyssnar på Ämelie och Amanda som sjunger singstar - ABBA - Gimme, gimme, gimme.
Uuunderbart :)

Igår hade Ä. ordnat ett litet kals för mig hos henne.
Fick partyhattar, kladdkaka, drack vin, singstar.. Massa mys !
Sen fanns det ju en bukett där med, innehållande en nalle, choklad, ballong, trisslott och kort ;P
Jag vann inget men det va väldigt fint...
Efter förfest gjorde vi stan.
Vi koom inte in på Morfars, trots skitsnygga partyhattar och heliumballong. Damn.
Istället blev det B&B och ägande av dansgolvet.
HAHA, ballongen försvann. En film finns som minne med innehållet i ballongen ;)
Schnyggt!
"Det är jätteroligt"
Det blev shot och cider, nu i efterhand kanske lite för mkt...
Svinkul hade vi iallafall, trots slemmiga pojkar.
Sen vinglade vi iväg när det stängdes.
Promt skulle vi ha en kebabrulle på Kebabkungen.
Yes...
Vi mötte några trevliga falkenbergare.
En hade flickvän och jag konstaterade att jag har pojkvän :))))))
Den andra ville bytta skor och konstaterade att Ä absolut ville hångla så varför gjorde hon inte det?
HAHA.
Mobbat men kul.
Väl hemma däckade vi i sängen och all bråte, lägenheten såg värre ut än innan och det ville inte säga bra.
Mådde som vi förtjänade.

Idag har vi monterat ihop möbler, städat och donat lite tillsammans med vår bebis Amanda.
Ätit gott och haft kul trots hangover.
Thans girls <3




Jag har aldrig saknat någon såhär mkt... BE MINE <3

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jasså pojkvänn så ni är tesammans nu... spyan hur var den då hahaha sötis inte dricka så mycket.. puss

DATUM: 2009-01-10 KLOCKSLAG 23:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0