När du ser mig i ögonen...

 



Varje gång när jag hör din röst
slår det volter här i mitt bröst
När du ser mej i ögonen
ser jag ljust på framtiden


I mitt hjärta bor en röd Ferrari
Som kör ytterfilen mot borås

Livet känns som det går i spinn
upp och ner eller ut och in
Och pulsen slår lite som den vill
bara du är tätt intill

Hjärtat rusar som i pole position
Som på Mantorp eller på Le mans

Jag hör änglarna i kör som lockar
från ett annat överjordiskt plan
När mitt hjärta drar förbi Milano
en röd blixt är som en het vulkan


Jag bärs fram av en kärleksvåg
som ett snabbt X2000-tåg
Och världen rusar så snabbt förbi
när du och jag blir ett och vi

Jag hör änglarna i kör som lockar
från ett annat överjordiskt plan
När mitt hjärta drar förbi Milano
en röd blixt är som en het vulkan

Det bara dunkar och slår i mej
Som en big bang boom zigge zigge zagge boom
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0