Ont det gör ont!

Fan också, jag måste byta glödlampa i taklmapan.
Får se om jag når upp.
Yeye.
Har precis lämnat av bebisen på stationen.
När vi kom dit så skulle bussen precis åka iväg så jag blockade den med Tord ;)
Lite kul tyckte jag allt fast chaffisen höll nog inte riktigt med. Heh.

Vissa saker gör ont även om de inte ska. Telefonsamtalet var saknat!
<3

Saknar flera människor nu.
Pojke, jobbe, familj, vänner...
Många bäckar små.
Suck*

Jaja, jag ska städa klart i lägenheten nu så tiden går lite.
Det blir bara mysigare och mysigare häääär :D
Lyssna på musik och bara vara nu.
Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

DATUM: 2011-07-20 KLOCKSLAG 11:33:41
BLOGG: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0