You give me fever.

Kan vara så.
Du kanske har gett mig feber.
Jag hade iaf det imorse. Kallsvettades och skakade.
Förkyld är jag med, jävla bihålor.
Jag förstår mig inte på det namnet heller - bi-hålor.
Bi? Hålor?
Gah, skit samma. Krånglar gör de iaf.

Har/kommer missa två dagars bredvidgång på Eketånga hemtjänst vilket är pissigt.
Ska jobba på onsdag och torsdag där sen med.
Sen går tankarna åt att börja Omvårdnadsprogrammet på vuxenutbildningen i februari.
Får väl se vad som händer men just nu känner jag mig taggad!

Det känns som alla, och då menar jag verkligen ALLA, ska åka till Åre eller är där nu.
Verkligen massor som pratar om det.
Antingen åker människor runt mig bort till snön eller så åker de till solen.
Är jag den enda som stannar mittemellan?
Blir tokig.
Men jag måste medge en sak, jag börjar se slutet på väntan.
Jag har räknat ut att det blir nog lite jobb nu den här veckan och sen nästa vecka är det den 22 januari.
The D-day.
Äntligen!


Lägenheten är huuur mys som helst!
Måste tacka Ämelie för detta, hon pushade mig!
Hyllor uppsatta, tavlor uppsatta, städat, diskat... Massa bra saker.


Jag har inte träffat Tiger på länge nu.
Var gömmer hon sig?
Du hoppar väl runt på stan och shoppar I guess ;)
Komsi komis gumsan!


Nu är det natti, nu ska huvudvärken sovas bort - med lite hjälp av Herr.Panodil.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Annelie

tiger is her.... jag är as trött orkan inte ens se på klockan på morgonen så jag tog ledigt från träningen idag... =) kanske kommer inom dej efter jag har varit hos hästen puss hörs sen

DATUM: 2009-01-13 KLOCKSLAG 08:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0