Kärlek!

Ännu en segardag.
Jag har inte gjort något vettigt typ, bara en tvätt i maskinen.
Jag ligger i min säng och saknar Jacob.
...and we love and we love and we love and it comes back to us.

Han är allt.
Jag kan inte få nog av honom någon gång.


Kissan har fortfarande inget namn.
Det tär på mig lite faktiskt.
Hon måste få ett namn nu.
Både jag och Jacob, och Angie, tyckte Chibi men det passade sig inte perfekt.
Syndsyndsynd för det är så himla urgulligt.
I'll keep looking.

Nu ska jag sätta mig och fixa resterande inför festen imorgon.
Jacob kommer vara så söt i sin hatt, HAHA!
Stackarn.

Lyssna på Kina Grannis.
Hela hon strålar och hennes låtar är grymt fina, samt rösten.
Gosh!



Kisan följer efter vart man än går. Helst skulle hon vilja vara innanför kläderna, sötnosen!

Kommentarer
Postat av: Elin [dizzylicious]

Åh dom är så härliga dom så kissarna! :)

DATUM: 2009-03-07 KLOCKSLAG 10:20:42
BLOGG: http://dizzylicious.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hejhejhejhejhejhej. jag träffade gunsnel idag:) pusspuss walle

DATUM: 2009-03-07 KLOCKSLAG 16:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0