Kärt återseende, spya & slipsar ?

Var på Fridas 20-årsfest igår.
Jag hade sett fram emot festen superlänge.
TEMA; SLIPS & HATT !
Man skulle få träffa alla vänner man aldrig träffar.
Varför tar man sig aldrig tid?
I alla fall, vi började hos Berättar-Alex och Rudis.
Lite förfest.
Sen blev det bygdegården där folket var.
Sen så var den kvällen i princip slut...
Det var jättekul det lilla jag var med men det fanns någon annan som behövde mig.
Vad gör man inte  för kärlek?
Jag lämnar honom aldrig.

Slipsklänningen var uppskattad i alla fall, smyckena också :)
Kulkul!
Tackar Jacobs mamma åter igen för all hjälp.


Kisan har nu blivit döpt, Snuttan.
Jacobs kompis Totte kom med förslaget och det passade in på henne, faktiskt.
Fast, jag och Jacob kallar henne fortfarande för kisan och katten.
Heh.

Nu ska jag iväg och köpa en pizza till han som liggr bredvid mig och sover.
Han är faktiskt inte riktigt kry... konstigt ;)



En bild innan allt vände ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha ja så kan de gå om man inte håller koll på sig själv =) sötnös pösss

DATUM: 2009-03-09 KLOCKSLAG 08:39:39
Postat av: Anonym

hahahaha ja så kan de gå om man inte håller koll på sig själv =) sötnös pösss

DATUM: 2009-03-09 KLOCKSLAG 08:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0