Konfronterar ljuset.

Längesen jag skrev men nu får det blir ordning på mig igen.
Det har vart en underbar månad sen sist.
Pojken har kommit hem, han bor nu hos mig.
Vi har skaffat 5 barn, varav 3 har dött.
Barnen är slemmiga små varelser med gälar, fiskar med andra ord.
Vad passar inte bättre när pappan är en blubb blubb ?
Batman och Robin
- Två oansenliga fiskar som väger upp sitt utseende med humor. (Ja, fiskar kan  ha humor). Batman och Robin har förut levt ett fint... liv tillsammans med Anton. Egentligen borde inte dessa två vara vid liv nu men kors i taket...
Casanova - En svärdbärare, som en blåskimrande prins. Underbar men en aning nonchalant.
Peach - En kvinnlig svärdbärare. Den finaste av barnen enligt mig. Jag tror Peach gick på något, hon hade alltid pupiller utom denna jord. Men som ni förstår av min dåtidsskrivning så dog Peach när hon och Casanova rullade runt i halmen...
Sunshine - Du var solen. Du gav värme. Du var vårt yngsta barn. Sen fastnade du i pumpen och doooooooooog.

Vi ska få tillökning i familjen med. Det ska bland annat komma albinoslemfiskar. Jag kommer faktiskt inte ihåg vad de heter men de suger sig fast på ruttan och hånglar med glaset. Jättesöta.

Sen håller vi på och letar som två galningar efter våran älskling, vi ska köpa en katt!
Underbart!



Annars händer inte så mkt.
Jag jobbar någon dag då och då vilket är käst.
Jag letar och kanske blir det taxi.
123456 - Rossing taxi skickar direkt.
Får se helt enkelt.

På lördag är det Fridas 20-årsfest vilket ska bli mkt trevligt.
Har inte träffat alla på en lååång tid nu.
Slips & Hatt.
Mumma!


Nu ska jag ut och röka, sen leta katt, sen ... kolla på film ?
Yeye, Ramla inte i trappan !

Kommentarer
Postat av: Angélica

Jag <3 Rossings taxi :D

DATUM: 2009-03-03 KLOCKSLAG 01:01:09
BLOGG: http://anyelicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0